Csak mi, milliók!

2011.07.14. 01:25 erman

Tudom,hogy hosszú ideig nem jelentkeztem. De most láttam úgy,hogy szólnom kell mindenkihez. Egészen eddig meg voltam győződve róla,hogy pusztán filozófia síkon tudom tartani ezt a blogot. Ezét most is mindnet elkövetek. Azonban kihagyhatatlan tényezőt képzi minden lelki háttérnek a társadalmi,és politikai háttér is ami, ha úgy tetszik az alapzenét adja meg a hangulathoz. ezért elkerülhetetlen ezek megemlítése is. Tudom,hogy ami ebben az országban történik az eléggé megbotránkoztat sokakat, és a felháborodásukat meg is értem. Próbálok visszafogottan fogalmazni, hisz nem akarom tovább korbácsolni az így is elszabadult indulatokat. Fontos, és lényeges mindaz amit most teszünk. Nem válhatunk vadállatokká, sem kevésbé demokratikusakká, de nem hagyhatjuk lenyomni sem magunkat. Ezért különösen fontos a mai időkben a józan,és körültekintő gondolkodás. ezekben a nehéz hónapokban, talán években, megpróbálok olyan segédletet adni számotokra ami segíthet titeket a helyes út megtalálásban, vagy megtartásában. Egyenlőre határolódjunk el a politikai hangvételtől, de mindenképp nevezzük ki magunkat Józanul gondolkodóknak, hisz eddig is ezt tettük reményeim szerint. Az első tanácsom az ami egy elég híres könyv borítóján is áll: Ne ess pánikba! Persze, lehet itt szónokolni úgy ha nem vagyunk egy helyzetben. Tisztában vagyok vele, hogy  nem érezhetem át mindenki helyzetét. De ennek ellenére arra szeretnélek kérni titeket, hogy tartsatok ki még egy kicsit. Nem vagyok a nép hangja, sem egy szekta vezetője, csak egy ember aki támaszt próbál adni a nehéz időkben. Lehet álmodozó vagyok, hogy még mindig hiszek az a régi erkölcsben,és a józan gondolkodásban, de akkor sosem szeretnék felébredni,és remélem leszek akik velem álmodnak majd!

Hamarosan újra írok!

Addig is kedves olvasó:

Gondolkodj józanul!

Szólj hozzá!

Címkék: politika közélet magyarország kormány köztársaság társadalom gondolatok válság problémák remény elemzés okfejtés értékelés kitartás

A bejegyzés trackback címe:

https://jozanul.blog.hu/api/trackback/id/tr23064664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása